| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Troy Veteranenklasse

|
Geplaatst: Vr Aug 14, 2009 2:28 pm Onderwerp: Fotowedstrijd 2009 en SWH Kalender 2010 |
|
|
… een gezamenlijk project van de SWH Club Duitsland e.V. (www.swh-club.de) en de Algemene Vereniging voor Liefhebbers van Saarlooswolfhonden (www.avls.nl)
Gezien de grote deelname aan onze fotowedstrijd vorig jaar en de enorme interesse in de Saarlooswolfhond kalender 2009, hebben we besloten het dit jaar weer te doen.
Dus ook dit jaar is er weer een fotowedstrijd waaraan elke Saarlooswolfhonden vriend kan meedoen. Het maakt niet uit of je lid bent van een vereniging of niet.
We verheugen ons alweer op veel mooie foto’s van onze prachtige honden. Alle ingezonden foto’s zullen op internet worden gepresenteerd en bezoekers kunnen dan hun favoriete foto’s kiezen. De foto’s die de meeste stemmen krijgen, verdienen een plaats op de Saarlooswolfhonden kalender 2010. De kalender is bij ons te bestellen (zie onder). Onder de inzenders van de foto’s worden 3 kalenders verloot. We verloten ook 1 kalender onder de bezoekers van onze website die hebben meegedaan aan de verkiezing van de beste foto’s. De totale opbrengst van deze kalenderactie zal – na aftrek van de druk- en portokosten – bestemd zijn voor het PRA onderzoeksproject van de Saarlooswolfhond aan de Universiteit Bochum.
Zo gaat het verder:
Je kunt tot 4 oktober 2009 maximaal 5 foto’s inzenden naar het volgende e-mail adres: saarlooswolfhonden@googlemail.com.
De foto’s moeten een liggend formaat hebben en omdat ze op A3 worden uitvergroot, moeten ze ook voldoende resolutie hebben. Minstens 1 MB, liever meer. Stuur ons de foto’s in origineel formaat, eventueel in meer e-mails als de capaciteit van 1 e-mail niet genoeg is voor 5 foto’s in 1 keer.
Je kunt foto’s maar ook gefotografeerde tekeningen van Saarlooswolfhonden insturen. Je krijgt van ons een ontvangstbericht. Krijg je dat niet, neem dan even contact met ons op of stuur nog een keer een mailtje, want je mail is dan waarschijnlijk in ons spamfilter terechtgekomen.
Vanaf 6 oktober 2009 kunnen de bezoekers hun favoriete foto’s uitkiezen. Je kunt ons tot 16 oktober 2009 laten weten wat jouw 5 favoriete foto’s zijn. Je kunt daarvoor bovenstaand e-mail adres gebruiken.
Van 19 oktober tot 8 november 2009 zullen we de kalender op het internet zetten. In deze periode kan de kalender besteld worden. Hij kost € 17 incl. verzendkosten. Vanaf twee kalenders is de prijs € 15 per stuk. De bedragen moeten vooraf overgemaakt worden. De inschrijftermijn sluit op 11 november 2009, daarna nemen we geen bestellingen meer op.
Meteen na de inschrijftermijn worden de kalenders gedrukt en begin december aan je opgestuurd.
BELANGRIJK: Gebruik tijdens de kalenderactie uitsluitend dit e-mailadres: saarlooswolfhonden@googlemail.com.
We verheugen ons ook dit jaar weer op een grote deelname en veel geweldige foto’s!!!
NB. De Duitse rasvereniging zal later nog bekend maken naar welk banknummer het bedrag voor de kalender(s) overgemaakt moet worden. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
bruno Openklasse
|
Geplaatst: Za Aug 15, 2009 5:25 am Onderwerp: |
|
|
Goed voorstel!
Zou het mogelijk zijn om een kalender te maken waar je bij de dagen van de maand wat op kunt schrijven? Zou ik erg prettig vinden, want zo'n kalender gebruik ik dagelijks, dus kijk er elke dag naar.
Carin |
|
| Naar boven |
|
 |
Troy Veteranenklasse

|
Geplaatst: Za Aug 15, 2009 8:23 am Onderwerp: |
|
|
Vind ik eigenlijk ook wel. Stel jij het voor aan Christiane? _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ellen! Openklasse

|
Geplaatst: Zo Aug 16, 2009 11:05 am Onderwerp: |
|
|
Mooi idee, de vorige was een groot succes ;)! Zal weer gaan sneupen!
Van erop kunnen schrijven vind ik ook een goed idee ! _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
mitessa2 Moderator

|
Geplaatst: Zo Aug 16, 2009 12:30 pm Onderwerp: |
|
|
@ ellen : wat is sneupen ????  _________________
groetjes, Christel
 |
|
| Naar boven |
|
 |
joswolf Moderator
|
Geplaatst: Vr Aug 28, 2009 8:37 am Onderwerp: |
|
|
Is het niet beter de foto's in kleiner formaat te sturen, groot genoeg om op internet te tonen. En alleen de gekozen foto's groot te sturen.
Orgineel formaaat is soms 5MB.
Jos |
|
| Naar boven |
|
 |
Troy Veteranenklasse

|
Geplaatst: Vr Aug 28, 2009 8:44 am Onderwerp: |
|
|
Christiane heeft de foto's liefst in 1 keer. 5MB per foto is wel veel. Ik zou het terugbrengen tot de helft of 1,5 MB voor je het mailt. Dat is ruim voldoende.
Overigens kunnen we waarschijnlijk kiezen tussen een kalender met grote foto's zonder mogelijkheid er iets op te schrijven, en een "verjaardags" kalender. Hierop zijn de foto's dan aanzienlijk kleiner, want voor de kalender moet natuurlijk ook plaats worden gemaakt. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
ExcaliburSauvignon Veteranenklasse
|
Geplaatst: Vr Aug 28, 2009 2:30 pm Onderwerp: |
|
|
| mitessa2 schreef: | @ ellen : wat is sneupen ????  |
Sneupen is een Friesisme.
Het Fries kent het werkwoord "sneupen" in de betekenis van "snuffelen", "rondzoeken"
In het nederlands zou je "neuzen" zeggen oid.
Ik zal ook ff op mijn pc sneupen naar foto's. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ellen! Openklasse

|
Geplaatst: Za Aug 29, 2009 9:13 am Onderwerp: |
|
|
Lees het nu pas allemaal. Bedankt voor je antwoord Freddie! _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
mitessa2 Moderator

|
Geplaatst: Zo Aug 30, 2009 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
thanks Freddie !!! nu weet ik wat sneupen betekent  _________________
groetjes, Christel
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Wo Sep 02, 2009 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
Ff vraagje, mag je 5 foto's per lid insturen of per hond? Als ik mee doe mag Tessa dan niet meer mee doen of andersom? _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Troy Veteranenklasse

|
Geplaatst: Wo Sep 02, 2009 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
Het staat er niet met zoveel woorden, maar ik denk dat bedoeld wordt: per situatie. Dus of je nou helemaal geen kinderen of 13 kinderen hebt, stiefvader of stiefmoeder bent, samenwonend, alleenstaand, getrouwd, lesbisch, homo of wat dan ook, per "individuele situatie" maximaal 5 foto's. Dat lijkt mij het meest logisch.
|
 |
|
Geplaatst: Wo Sep 02, 2009 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
Prima, heb mijn 5 foto's verstuurd. Of eeh eigenlijks onze foto's dan. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Troy Veteranenklasse

|
Geplaatst: Wo Sep 02, 2009 11:09 pm Onderwerp: |
|
|
Ik moet ze nog maken, maar eerst een goede camera lenen van mijn zoon.  _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
mitessa2 Moderator

|
Geplaatst: Do Sep 03, 2009 10:53 am Onderwerp: |
|
|
ik raak er maar niet uit welke foto's ik moet doorsturen !!! dat komt er natuurlijk van als je zoveel foto's in het jaar maakt  _________________
groetjes, Christel
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Ellen! Openklasse

|
Geplaatst: Do Sep 10, 2009 11:17 am Onderwerp: |
|
|
De mooiste natuurlijk Maar dat zijn er ook zoveel hihi.. Ben nu druk alles op m'n computer aan het zetten... dan kan ik gaan kijken hoe of wat, heb er al 1  _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Troy Veteranenklasse

|
Geplaatst: Ma Sep 28, 2009 10:01 am Onderwerp: |
|
|
Je kan nog tot zondag 4 oktober foto's inzenden voor de kalender 2010. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ellen! Openklasse

|
Geplaatst: Zo Okt 04, 2009 11:24 am Onderwerp: |
|
|
Is het tot, of tot en met... heb ze net verstuurd.. hoop dat ze nog meegaan..  _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Troy Veteranenklasse

|
Geplaatst: Zo Okt 04, 2009 8:27 pm Onderwerp: |
|
|
tot en met  _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
De Enige Echte! Openklasse

|
|
| Naar boven |
|
 |
mitessa2 Moderator

|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 12:13 pm Onderwerp: |
|
|
| Quote: | | Mochten daarvoor te weinig foto's zijn dan zijn er vast wel mensen die nog wat foto's op voorraad hebben. |
hoe kom je daar nu bij Marijke  _________________
groetjes, Christel
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Karen Veteranenklasse
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 1:11 pm Onderwerp: |
|
|
Daar heb ik vaker over zitten denken, samen met irene en audry om een eigen agenda te maken.
Maar is het misschien leuk omdat de duitse vereniging een kalender maakt dat dan de avls een agenda uitbrengt? _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
Remco Veteranenklasse

|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 3:02 pm Onderwerp: |
|
|
Is een leuk idee, maar misschien dan ook handig om niet alleen foto's in het liggende formaat daarvoor te gaan gebruiken? (de kalender was nml alleen liggend) _________________
groetjes
Remco, Saskia, Wessel, Pepijn, Amigo en Nikita
 |
|
| Naar boven |
|
 |
De Enige Echte! Openklasse

|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 4:33 pm Onderwerp: |
|
|
Vindt het best een goed idee om als AVLS een agenda uit te brengen in A 5 formaat of zo
.
Ik denk dat staande foto's ook mooier uit komen. _________________
Gr Marijke
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden wat geleerd. |
|
| Naar boven |
|
 |
Karen Veteranenklasse
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 4:56 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb al een aantal jaar de agenda van het wolfhonden online forum en ben erg tevreden over de indeling en formaat, ook de ringband vind ik heel handig.
Natuurlijk zouden we dan niet willen concureren met de andere agenda maar ik denk dat er genoeg foto's zijn voor meerdere agenda's in saarloosland, en er zijn er vast wel die beide willen hebben.
Lijkt me wel heel leuk, ook als een beetje "promotiemateriaal" voor de avls. Naast de buttons en t-shirts. Evt. verkoop via internet waarvan opbrengst gebruikt kan worden voor goede doelen zoals genetisch onderzoek of in het potje voor herplaatsing van saarloosjes in nood?
Ben maar wat aan het brainstormen. _________________
|
|
| Naar boven |
|
 |
|